Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookies.
  • Přihlášení

Omlouváme se za zpomalení stránek iBOD způsobené vyšším počtem objednávek v těchto dnech. Zavedli jsme proto i víkendový provoz iBOD linky, kde si odměnu můžete také objednat od 9 do 17 hodin, tel. 225 851 000.

FAQ – časté otázky a odpovědi

Registrace

Jak se můžu zaregistrovat?

Registrace do programu iBOD byla možná do 28.2.2019. Z důvodu ukončení programu k 31.8.2019 již není možné registraci provést.

Přihlášení

Jak se přihlásím ke svému kontu?

Ke svému kontu se můžete přihlásit zadáním 16místného čísla iBOD karty a vašeho hesla. Následně zadáte telefonní číslo, na které vám bude odeslána autorizační sms zpráva pro přihlášení. Zadané telefonní číslo bude přiřazeno k vašemu profilu a při příštím přihlášení bude autorizační sms poslána na stejné telefonní číslo. Při přihlášení na infolince iBODU po vás z důvodu bezpečnosti operátor nebude vyžadovat celé heslo, ale pouze dvě vybrané pozice.

Co je číslo karty?

16místné číslo uvedené na vaší iBOD kartě. Kromě čísla karty naleznete na kartě ještě 13místný čárový kód, který načítali do systému partneři programu iBOD, aby vám mohly být připsány ibody za provedenou transakci. Dále máte na kartě až 4místný bezpečnostní kód, který slouží jako heslo pro případ, že ještě nemáte nastavené svoje heslo.

Co dělat, když zapomenu heslo?

Na internetových stránkách www.ibod.cz u přihlášení kliknete na odkaz „Zapomenuté heslo“, a zadáte číslo vaší iBOD karty nebo emailovou adresu, kterou máte uvedenou ve svém profilu. Na emailovou adresu vám bude odeslán email s odkazem na stránku, kde si nastavíte nové heslo.
Na infolince iBODU 225 851 000 budete operátorem vyzváni k uvedení 16místného čísla iBOD karty a odpovědí na kontrolní otázky, které jste si nastavili. Následně si zvolíte nové heslo.

Jak si změním heslo?

Heslo si můžete změnit po přihlášení ke svému kontu v části Nastavení účtu – Změna hesla. Do příslušných polí zadáte původní a nové heslo. Heslo nesmí obsahovat vzestupnou či sestupnou řadu písmen nebo číslic, ani stejná písmena, speciální znaky nebo číslice (např. ABCDE, 12345, AAAAA, #####, 22222). Systém rozlišuje diakritiku, velká a malá písmena. Po kliknutí na tlačítko „Změnit heslo“ bude vaše heslo nastavené.

Jak mám postupovat při ztrátě karty?

Od 1.3.2019 již není možné vystavit novou iBOD kartu. Můžete si stáhnout iBOD kartu ve formátu PDF po přihlášení do vašeho účtu a vytisknout nebo si ji nahrát do aplikace Portmonka.

Zablokoval/a jsem si přístup, jak mám postupovat?

Pokud jste zadal/a přihlašovací údaje 5x chybně, byl vám z bezpečnostních důvodů zablokován přístup na 60 minut. Po uplynutí této lhůty máte opět 5 pokusů na přihlášení. Pokud jste zadal/a přihlašovací údaje 10x chybně, byl vám zablokován přístup na 24 hodin.

Jaká je pracovní doba infolinky?

Pracovní doba infolinky iBODU je každý den od 9 do 17 hodin.

Je volání na infolinku zpoplatněno?

Hovor je zpoplatněn jako standardní volání na pevnou linku dle tarifu vašeho operátora.

Sbírání bodů

Jak získám ibody?

iBody bylo možné získat za nákupy nebo využívání služeb partnerů programu iBOD. Přehled partnerů naleznete na internetových stránkách www.ibod.cz U každého partnera je uvedeno, zda byly ibody připisovány po předložení iBOD karty nebo za využívání služeb. Přípis ibodů byl ukončen k 31.5.2019.

V jakém poměru jsou ibody připisovány?

Na internetových stránkách www.ibod.cz naleznete přehled partnerů, u kterých bylo možné získat ibody. V detailu každého partnera jsou uvedena pravidla pro přípis ibodů za nákupy nebo využívání služeb partnera. Přípis ibodů byl ukončen 31.5.2019.

Jaká je platnost ibodů?

Platnost bodů získaných do 31.8.2017 je 24 měsíců. Platnost bodů získaných po 31.8.2017 je stanovena do 31.8.2019.

Kde zjistím stav ibodů?

Aktuální stav ibodů zjistíte ve svém profilu po přihlášení na internetových stránkách www.ibod.cz nebo na infolince iBODU 225 851 000. Na internetových stránkách si můžete ověřit nejen aktuální stav ibodů, ale také podrobný přehled získaných / čerpaných ibodů. Na vaši emailovou adresu můžeme 1x měsíčně odesílat elektronický výpis s aktuálním stavem ibodů.

Co je expirace ibodů?

Platnost bodů získaných do 31.8.2017 je 24 měsíců. Platnost bodů získaných po 31.8.2017 je stanovena do 31.8.2019. Pokud jej do této doby nevyužijete, bude z vašeho konta odečten. Vždy budou odečteny nejstarší ibody.

Jak můžu ibody využít?

Nasbírané ibody můžete použít při platbě v prodejnách nebo e-shopech vybraných partnerů a získat tak slevu z ceny nákupu, můžete si vybrat odměnu z katalogu odměn na internetových stránkách www.ibod.cz, nebo můžete přispět na charitativní projekty.

Jak zjistím, jestli už mi nějaké ibody expirovaly?

Pokud vám již nějaké ibody expirovaly, budou uvedeny v přehledu transakcí s popisem expirace.

Jaká je platnost ibodů převedených z jiného účtu?

iBody mají platnost 24 měsíců od data, kdy byly připsány na původní účet, ze kterého byly převedeny. Nejpozději však do 31.8.2019.

Objednání odměny

Jak si mohu objednat odměnu?

Na internetových stránkách www.ibod.cz si vyberete z katalogu odměn požadovanou odměnu. Svoji odměnu si můžete objednat přímo na internetových stránkách nebo na infolince iBODU 225 851 000. Pokud si zvolíte odměnu s finančním doplatkem, je možné objednávku provést pouze na internetových stránkách. Při objednávce si zvolíte jméno a adresu, na kterou bude odměna odeslána. Na objednávku jsou vždy použity nejstarší ibody.

Kolik stojí poštovné a balné?

Při objednání dopravy prostřednictvím PPL je poštovné a balné 380 ibodů nebo 95 Kč. V případě dopravy přes Zásilkovnu je poštovné a balné 240 ibodů nebo 60 Kč. Při objednání na iBOD lince je možné uhradit poštovné pouze v ibodech.

Jakým dopravcem mi bude odměna doručena?

Odměny jsou standardně zasílány kurýrní společností, případně Českou poštou.

Mohu si odměnu osobně vyzvednout?

Bohužel, osobní vyzvednutí odměny není možné. Odměny jsou určeny pouze k odeslání na vaši adresu.

Jak probíhá platba doplatku?

Platba doplatku probíhá prostřednictvím platby kartou na internetových stránkách přes platební bránu České spořitelny. K úhradě doplatku můžete použít libovolnou platební kartu, která umožňuje platby přes internet.

Za jak dlouho mi bude odměna odeslána?

Dodací lhůta odměn je standardně do 14 dnů, nejpozději však do 30 dnů.

Co je to iKUPON?

Pokud je odměna označena symbolem iKUPON, budete při objednávce vyzváni k zadání emailové adresy, na kterou vám bude iKUPON odeslán ihned po dokončení objednávky, a to ve formátu PDF. Následně iKUPON uplatníte u dodavatele odměny dle postupu uvedeného v popisu odměny.

Mohu převést ibody na jiný účet?

Ano, ibody můžete převést na libovolný účet. Po přihlášení ve svém profilu kliknete na tlačítko „Převod ibodů“. Zadáte číslo iBOD karty, na kterou si přejete ibody převést a počet převáděných ibodů. Po kliknutí na tlačítko „Převést“ budou ibody převedeny na zadaný účet.
Darovat je možné maximálně 10 000 ibodů za rok a lze provést maximálně 12 převodů bodů za rok. Přijmout je možné maximálně 40 000 ibodů za rok a maximálně 12 převodů bodů za rok, přičemž rok se počítá od dne provedení převodu nebo přijetí bodů. Nelze darovat ibody již darované a ibody získané z marketingových akcí Programu iBOD.

Mohu na objednávku sloučit ibody z více účtů?

V programu iBOD si můžete založit tzv. rodinný účet. Jedná se o účet, který má jednoho správce a může mít až 4 členy. Při objednávce odměny může správce použít ibody ze všech účtů, které jsou součástí rodinného účtu. Z každého účtu budou na objednávku odměny odečteny ibody poměrově dle výše zůstatku na jednotlivých účtech. V případě stornování objednávky nebo vrácení ibodů z důvodu reklamace vadné odměny budou všechny použité ibody vráceny na bodové konto správce rodiny.

Jak si mohu založit rodinný účet?

V části „Rodina“ kliknete na tlačítko „Založit rodinu“. Tímto vznikne rodina, jejímž jste správcem. Kliknutím na tlačítko „Pozvat člena“ budete vyzváni k zadání 16místného číslo iBOD karty pozvaného člena. Následně bude tomuto členovi odeslána žádost o přijetí do rodiny. Pokud pozvaný vaši pozvánku přijme, stane se členem vaší rodiny a můžete již svoje ibody sloučit pro výběr odměny.

Kde zjistím stav objednávky?

Stav vaší objednávky zjistíte po přihlášení ke svému v profilu v části „Přehled objednávek“. Jakmile bude vaše objednávka odeslána, budete mít u vaší objednávky uveden stav „Vyřízeno“.

Platba ibody

Co je to platba ibody?

Své nasbírané ibody můžete použít na nákup zboží nebo služby na e-shopech nebo kamenných prodejnách vybraných partnerů programu iBOD, nejpozději však do 31.8.2019.

U kterých partnerů můžu platit ibody?

Seznam partnerů, u kterých můžete uplatnit nasbírané ibody, je uveden na internetových stránkách www.ibod.cz nebo na infolince iBODU 225 851 000.

Jak si aktivuji platbu ibody?

Platba ibody je automaticky aktivovaná všem klientům, pokud jste neprovedli její deaktivaci.

Jak zjistím PIN kód?

Při platbě ibody může být vyžadováno zadání PIN kódu. Pokud jste si ještě nenastavili vlastní PIN kód, byl vám automaticky nastaven PIN kód, který je shodný s bezpečnostním kódem uvedeným na iBOD kartě.

Jak si můžu nastavit vlastní PIN kód?

PIN kód si můžete nastavit na internetových stránkách www.ibod.cz nebo na infolince iBODU 225 851 000.

Jak zaplatím na e-shopu?

Při výběru způsobu platby na e-shopu zvolíte, že si přejete čerpat ibody k získání slevy z konečné ceny nákupu a zadáte 16místné číslo iBOD karty a PIN. Po kontrole zadaných údajů se vám zobrazí seznam slev a jejich ibodová hodnota, které můžete uplatnit na svůj nákup. Vyberete jednu z nabízených možností, čímž dojde k odečtení ibodů a uplatnění zvolené slevy.

Jak zaplatím na kamenné prodejně?

Před zaplacením nahlásíte obsluze, že si přejete čerpat ibody k získání slevy z konečné ceny nákupu. Obsluze sdělíte 16místné číslo iBOD karty nebo obsluha načte 13místný čárový kód vaší iBOD karty a zadáte PIN. Po kontrole zadaných údajů vám obsluha sdělí seznam slev a jejich ibodovou hodnotu, které můžete uplatnit na svůj nákup. Vyberete jednu z nabízených možností, čímž dojde k odečtení ibodů a uplatnění zvolené slevy.

Reklamace

Kde mohu podat reklamaci?

Reklamaci můžete podat na internetových stránkách www.ibod.cz prostřednictvím kontaktního formuláře. Do formuláře uvedete všechny popis reklamace. Po odeslání formuláře bude vaše reklamace přijata pracovníky reklamačního oddělení. Pokud by bylo potřeba k vaší reklamaci doplnit další informace, budou vás kontaktovat pracovníci kontaktního centra. Reklamaci můžete podat také na infolince iBODU 225 851 000. Po přihlášení vás operátor vyzve ke sdělení potřebných informací k vyřešení reklamace. Následně bude reklamace předána pracovníkům reklamačního oddělení, kteří se jí budou zabývat.

Vztahuje se na odměny záruka?

Ano, na odměny se vztahuje standardní záruční lhůta dle platných právních předpisů.

Kde mohu reklamovat vadnou odměnu?

Vadnou odměnu odešlete na adresu Věrnostní program iBOD, P. O. BOX 19, 101 00 Praha 10

Mohu odměnu přinést do reklamace osobně?

Bohužel, osobní předání do reklamace není možné. Odměnu je nutné odeslat na adresu Věrnostní program iBOD, P. O. BOX 19, 101 00 Praha 10

Bude mi proplaceno poštovné?

Pokud bude vaše reklamace uznána jako oprávněná, bude vám poštovné kompenzováno.

Jak dlouho trvá vyřešení reklamace?

Reklamaci se snažíme vyřešit co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace, pokud jsou v reklamaci uvedeny všechny potřebné informace. V případě, že nebudou v reklamaci uvedeny všechny potřebné informace a budete pracovníky kontaktního centra vyzváni k jejich doplnění, bude reklamačního lhůta počítána od data doplnění potřebných údajů.

Jak se dozvím výsledek reklamace?

Jakmile bude reklamace vyřešena, budou vás o jejich výsledku informovat pracovníci kontaktního centra.

Česká spořitelna

Za jaké aktivity získám ibody od České spořitelny?

iBody byly připisovány podle Pravidel pro připisování ibodů od České spořitelny. Přípis ibodů byl ukončen k 31.5.2019.

Pokud zruším účet u České spořitelny, ztratím svoje nasbírané ibody?

Nikoliv, registrace v programu iBOD není podmíněna účtem u České spořitelny.