Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookies.
  • Přihlášení

FAQ – časté otázky a odpovědi

Registrace

Jak se můžu zaregistrovat?

Registrace do programu iBOD byla možná do 28.2.2019. Z důvodu ukončení programu k 31.8.2019 již není možné registraci provést.

Přihlášení

Jak se přihlásím ke svému kontu?

Ke svému kontu se můžete přihlásit zadáním 16místného čísla iBOD karty a vašeho hesla. Následně zadáte telefonní číslo, na které vám bude odeslána autorizační sms zpráva pro přihlášení. Zadané telefonní číslo bude přiřazeno k vašemu profilu a při příštím přihlášení bude autoraziační sms poslána na stejné telefonní číslo. Při přihlášení na infolince iBODU po vás z důvodu bezpečnosti operátor nebude vyžadovat celé heslo, ale pouze dvě vybrané pozice.

Co je číslo karty?

16místné číslo uvedené na vaší iBOD kartě. Kromě čísla karty naleznete na kartě ještě 13místný čárový kód, který načítají do systému partneři programu iBOD, aby vám mohly být připsány ibody za provedenou transakci. Dále máte na kartě až 4místný bezpečnostní kód, který slouží jako heslo pro případ, že ještě nemáte nastavené svoje heslo.

Jak použiji kartu při nákupu v e-shopu partnera?

V e-shopu partnera zadáte do příslušného pole 16místné číslo iBOD karty.

Co dělat, když zapomenu heslo?

Na internetových stránkách www.ibod.cz u přihlášení kliknete na odkaz „Zapomenuté heslo“, a zadáte číslo vaší iBOD karty nebo emailovou adresu, kterou míte uvedenou ve svém profilu. Na emailovou adresu vám bude odeslán email s odkazem na stránku, kde si nastavíte nové heslo.
Na infolince iBODU 225 851 000 budete operátorem vyzváni k uvedení 16místného čísla iBOD karty a odpovědí na kontrolní otázky, které jste si nastavili. Následně si zvolíte nové heslo.

Jak si změním heslo?

Heslo si můžete změnit po přihlášení ke svému kontu v části Nastavení účtu – Změna hesla. Do příslušných polí zadáte původní a nové heslo. Heslo nesmí obsahovat vzestupnou či sestupnou řadu písmen nebo číslic, ani stejná písmena, speciální znaky nebo číslice (např. ABCDE, 12345, AAAAA, #####, 22222). Systém rozlišuje diakritiku, velká a malá písmena. Po kliknutí na tlačítko „Změnit heslo“ bude vaše heslo nastavené.

Jak mám postupovat při ztrátě karty?

Od 1.3.2019 již není možné vystavit novou iBOD kartu. Můžete si stáhnout iBOD kartu ve formátu PDF po přihlášení do vašeho účtu a vytisknout nebo si ji nahrát do aplikace Portmonka.

Zablokoval/a jsem si přístup, jak mám postupovat?

Pokud jste zadal/a přihlašovací údaje 5x chybně, byl vám z bezpečnostních důvodů zablokován přístup na 60 minut. Po uplynutí této lhůty máte opět 5 pokusů na přihlášení. Pokud jste zadal/a přihlašovací údaje 10x chybně, byl vám zablokován přístup na 24 hodin.

Jaká je pracovní doba infolinky?

Pracovní doba infolinky iBODU je v pracovní dny od 9 do 17 hodin.

Je volání za infolinku zpoplatněno?

Hovor je zpoplatněn jako standardní volání na pevnou linku dle tarifu vašeho operátora.

Sbírání bodů

Jak získám ibody?

iBody získáte za nákupy nebo využívání služeb partnerů programu iBOD. Přehled partnerů naleznete na internetových stránkách www.ibod.cz U každého partnera je uvedeno, zda jsou ibody připisovány po předložení iBOD karty nebo za využívání služeb. Přípis ibodů bude ukončen k 31.5.2019.

V jakém poměru jsou ibody připisovány?

Na internetových stránkách www.ibod.cz naleznete přehled partnerů, u kterých získáte ibody. V detailu každého partnera jsou uvedena pravidla pro přípis ibodů za nákupy nebo využívání služeb partnera. Přípis ibodů bude ukončen 31.5.2019.

Jaká je platnost ibodů?

Platnost každého ibodu je 24 měsíců od data přípisu na vaše konto, nejpozději však do 31.8.2019.

Kdy jsou ibody na bodový účet připsány?

iBody jsou na bodový účet připsány, jakmile partner poskytne data potřebná pro výpočet množství připsaných bodů dle příslušných pravidel partnera. Obvykle jsou ibody připsány do několika dnů. V případě připsání ibodů za využívání služeb partnera mohou být ibody připsány za delší období, např. 1x měsíčně.

Kde zjistím stav ibodů?

Aktuální stav ibodů zjistíte ve svém profilu po přihlášení na internetových stránkách www.ibod.cz nebo na infolince iBODU 225 851 000. Na internetových stránkách si můžete ověřit nejen aktuální stav ibodů, ale také podrobný přehled získaných / čerpaných ibodů. Na vaši emailovou adresu můžeme 1x měsíčně odesílat elektronický výpis s aktuálním stavem ibodů.

Co je expirace ibodů?

Každý ibod má dle pravidel platnost 24 měsíců, nejpozději však do 31.8.2019. Pokud jej do této doby nevyužijete, bude z vašeho konta odečten. Vždy budou odečteny nejstarší ibody.

Kdy expirace probíhají?

Expirace probíhají vždy za celý měsíc. To znamená, že všem ibodům získaným v lednu 2014 končí platnost 31.1.2016, pokud jste je ještě nevyužili. Nejpozději v tento den je potřeba ibody získané v lednu 2014 vyčerpat, abyste o ně nepřišli. Nejpozději však do 31.8.2019.

Jak můžu ibody využít?

Nasbírané ibody můžete použít při platbě v prodejnách nebo e-shopech vybraných partnerů a získat tak slevu z ceny nákupu, můžete si vybrat odměnu z katalogu odměn na internetových stránkách www.ibod.cz, nebo můžete přispět na charitativní projekty.

Kde zjistím kolik ibodů mi bude expirovat?

Počet ibodů, které vám budou v následujících měsících expirovat, můžete zjistit mnoha způsoby:

  • expiraci na následující 3 měsíce můžete zjistit na internetových stránkách www.ibod.cz po přihlášení v části "Expirace ibodů" nebo na infolince iBODU 225 851 000
  • pokud vám budou v některém z následujících 3 měsíců expirovat ibody, budeme vás o počtu expirovaných ibodů informovat emailem na adresu, kterou máte zadanou ve svém profilu
  • v elektronickém výpise a produktovém emailu z programu iBOD vás informujeme o počtu ibodů, které vám budou expirovat na konci měsíce, ve kterém jste email obdrželi

Jak zjistím, jestli už mi nějaké ibody expirovaly?

Pokud vám již nějaké ibody expirovaly, budou uvedeny v přehledu transakcí s popisem expirace.

Vztahuje se předpověď expirace i na rodinné ibody?

Expirace se vždy vztahuje ke konkrétnímu účtu, nikoliv ke všem účtům v rámci rodiny. Pokud máte založenou rodinu, probíhá expirace na jednotlivých účtech samostatně. Každý člen rodiny si může expirace ověřit po přihlášení ke svému profilu.

Jaká je platnost ibodů převedených z jiného účtu?

iBody mají platnost 24 měsíců od data, kdy byly připsány na původní účet, ze kterého byly převedeny. Nejpozději však do 31.8.2019.

Objednání odměny

Jak si mohu objednat odměnu?

Na internetových stránkách www.ibod.cz si vyberete z katalogu odměn požadovanou odměnu. Svoji odměnu si můžete objednat přímo na internetových stránkách nebo na infolince iBODU 225 851 000. Pokud si zvolíte odměnu s finančním doplatkem, je možné objednávku provést pouze na internetových stránkách. Při objednávce si zvolíte jméno a adresu, na kterou bude odměna odeslána. Na objednávku jsou vždy použity nejstarší ibody.

Kolik stojí poštovné a balné?

Při objednání dopravy prostřednictvím PPL je poštovné a balné 380 ibodů nebo 95 Kč. V případě dopravy přes Zásilkovnu je poštovné a balné 240 ibodů nebo 60 Kč. Při objednání na iBOD lince je možné uhradit poštovné pouze v ibodech.

Jakým dopravcem mi bude odměna doručena?

Odměny jsou standardně zasílány kurýrní společností, případně Českou poštou.

Mohu si odměnu osobně vyzvednout?

Bohužel, osobní vyzvednutí odměny není možné. Odměny jsou určeny pouze k odeslání na vaši adresu.

Jak probíhá platba doplatku?

Platba doplatku probíhá prostřednictvím platby kartou na internetových stránkách přes platební bránu České spořitelny. K úhradě doplatku můžete použít libovolnou platební kartu, která umožňuje platby přes internet.

Za jak dlouho mi bude odměna odeslána?

Dodací lhůta odměn je standardně do 14 dnů.

Co je to iKUPON?

Pokud je odměna označena symbolem iKUPON, budete při objednávce vyzváni k zadání emailové adresy, na kterou vám bude iKUPON odeslán ihned po dokončení objednávky, a to ve formátu PDF. Následně iKUPON uplatníte u dodavatele odměny dle postupu uvedeného v popisu odměny.

Mohu převést ibody na jiný účet?

Ano, ibody můžete převést na libovolný účet. Po přihlášení ve svém profilu kliknete na tlačítko „Převod ibodů“. Zadáte číslo iBOD karty, na kterou si přejete ibody převést a počet převáděných ibodů. Po kliknutí na tlačítko „Převést“ budou ibody převedeny na zadaný účet.
Darovat je možné maximálně 10 000 ibodů za rok a lze provést maximálně 12 převodů bodů za rok. Přijmout je možné maximálně 40 000 ibodů za rok a maximálně 12 převodů bodů za rok, přičemž rok se počítá od dne provedení převodu nebo přijetí bodů. Nelze darovat ibody již darované a ibody získané z marketingových akcí Programu iBOD.

Mohu na objednávku sloučit ibody z více účtů?

V programu iBOD si můžete založit tzv. rodinný účet. Jedná se o účet, který má jednoho správce a může mít až 4 členy. Při objednávce odměny může správce použít ibody ze všech účtů, které jsou součástí rodinného účtu. Z každého účtu budou na objednávku odměny odečteny ibody poměrově dle výše zůstatku na jednotlivých účtech. V případě stornování objednávky nebo vrácení ibodů z důvodu reklamace vadné odměny budou všechny použité ibody vráceny na bodové konto správce rodiny.

Jak si mohu založit rodinný účet?

V části „Rodina“ kliknete na tlačítko „Založit rodinu“. Tímto vznikne rodina, jejímž jste správcem. Kliknutím na tlačítko „Pozvat člena“ budete vyzváni k zadání 16místného číslo iBOD karty pozvaného člena. Následně bude tomuto členovi odeslána žádost o přijetí do rodiny. Pokud pozvaný vaši pozvánku přijme, stane se členem vaší rodiny a můžete již svoje ibody sloučit pro výběr odměny.

Kde zjistím stav objednávky?

Stav vaší objednávky zjistíte po přihlášení ke svému v profilu v části „Přehled objednávek“. Jakmile bude vaše objednávka odeslána, budete mít u vaší objednávky uveden stav „Vyřízeno“. Objednávky jsou standardně odesílány do 14 dnů.

Platba ibody

Co je to platba ibody?

Své nasbírané ibody můžete použít na nákup zboží nebo služby na e-shopech nebo kamenných prodejnách vybraných partnerů programu iBOD.

U kterých partnerů můžu platit ibody?

Seznam partnerů, u kterých můžete uplatnit nasbírané ibody, je uveden na internetových stránkách www.ibod.cz nebo na infolince iBODU 225 851 000.

Jak si aktivuji platbu ibody?

Platba ibody je automaticky aktivovaná všem klientům, pokud jste neprovedli její deaktivaci.

Jak zjistím PIN kód?

Při platbě ibody může být vyžadováno zadání PIN kódu. Pokud jste si ještě nenastavili vlastní PIN kód, byl vám automaticky nastaven PIN kód, který je shodný s bezpečnostním kódem uvedeným na iBOD kartě.

Jak si můžu nastavit vlastní PIN kód?

PIN kód si můžete nastavit na internetových stránkách www.ibod.cz nebo na infolince iBODU 225 851 000.

Jak zaplatím na e-shopu?

Při výběru způsobu platby na e-shopu zvolíte, že si přejete čerpat ibody k získání slevy z konečné ceny nákupu a zadáte 16místné číslo iBOD karty a PIN. Po kontrole zadaných údajů se vám zobrazí seznam slev a jejich ibodová hodnota, které můžete uplatnit na svůj nákup. Vyberete jednu z nabízených možností, čímž dojde k odečtení ibodů a uplatnění zvolené slevy.

Jak zaplatím na kamenné prodejně?

Před zaplacením nahlásíte obsluze, že si přejete čerpat ibody k získání slevy z konečné ceny nákupu. Obsluze sdělíte 16místné číslo iBOD karty nebo obsluha načte 13místný čárový kód vaší iBOD karty a zadáte PIN. Po kontrole zadaných údajů vám obsluha sdělí seznam slev a jejich ibodovou hodnotu, které můžete uplatnit na svůj nákup. Vyberete jednu z nabízených možností, čímž dojde k odečtení ibodů a uplatnění zvolené slevy.

Reklamace

Kde mohu podat reklamaci?

Reklamaci můžete podat na internetových stránkách www.ibod.cz prostřednictvím kontaktního formuláře. Do formuláře uvedete všechny popis reklamace. Po odeslání formuláře bude vaše reklamace přijata pracovníky reklamačního oddělení. Pokud by bylo potřeba k vaší reklamaci doplnit další informace, budou vás kontaktovat pracovníci kontaktního centra. Reklamaci můžete podat také na infolince iBODU 225 851 000. Po přihlášení vás operátor vyzve ke sdělení potřebných informací k vyřešení reklamace. Následně bude reklamace předána pracovníkům reklamačního oddělení, kteří se jí budou zabývat.

Co dělat, kdy mi přijde rozbitá odměna?

V případě doručení přepravcem PPL je potřeba obrátit se do tří pracovních dnů na přepravce a vyžádat si zápis o škodě.
V případě doručení přes Zásilkovna.cz je potřeba zkontrolovat zboží bezprostředně po převzetí na výdejním místě. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Vztahuje se na odměny záruka?

Ano, na odměny se vztahuje standardní záruční lhůta dle platných právních předpisů.

Kde mohu reklamovat vadnou odměnu?

Vadnou odměnu odešlete na adresu Věrnostní program iBOD, P. O. BOX 19, 101 00 Praha 10

Mohu odměnu přinést do reklamace osobně?

Bohužel, osobní předání do reklamace není možné. Odměnu je nutné odeslat na adresu Věrnostní program iBOD, P. O. BOX 19, 101 00 Praha 10

Bude mi proplaceno poštovné?

Pokud bude vaše reklamace uznána jako oprávněná, bude vám poštovné kompenzováno připsáním 360 ibodů na vaše konto. Uhrazení nákladů na poštovné v penězích není možné.

Jak dlouho trvá vyřešení reklamace?

Reklamaci se snažíme vyřešit co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace, pokud jsou v reklamaci uvedeny všechny potřebné informace. V případě, že nebudou v reklamaci uvedeny všechny potřebné informace a budete pracovníky kontaktního centra vyzváni k jejich doplnění, bude reklamačního lhůta počítána od data doplnění potřebných údajů.

Jak se dozvím výsledek reklamace?

Jakmile bude reklamace vyřešena, budou vás o jejich výsledku informovat pracovníci kontaktního centra.

Česká spořitelna

Za jaké aktivity získám ibody od České spořitelny?

iBody jsou připisovány podle Pravidel pro připisování ibodů od České spořitelny. Přípis ibodů bude ukončen k 31.5.2019.

Mohu současně využívat zvýhodněnou cenu osobního účtu a sbírat ibody od České spořitelny?

Zvýhodněná cena osobního účtu žádným způsobem neovlivňuje sběr ibodů a můžete tedy získávat ibody od České spořitelny a současně čerpat libovolnou slevu na osobním účtu.

Pokud zruším účet u České spořitelny, ztratím svoje nasbírané ibody?

Nikoliv, registrace v programu iBOD není podmíněna účtem u České spořitelny.